18 Aralık 2009 Cuma

Ya ya ya! şa şa şa FENERBAHÇE ÇOK YAŞA!!!!!!!!!!



Evet Fenerbahçe dün akşam rakibini 1-0 yenerek yine çok güzel şeyler başardı, ve grubundan 15 puanla lider olarak çıktı. Ha bunları yazıyorum diye çok fanatik biri olduğumu falan zannetmeyin, ben sadece yabancılarla oynanan maçlara bakarım. Ayrıca fenerbahçeli olmama rağmen bütün futbol takımlarının yabancılarala oynadıklarınada bakarım. Çünkü bu gibi durumlar benim için çok önemli;onlar gol attıkça o takımların oyuncularının yüzü düştükçe ayrı bir gurur duyuyorum. Evet Fenerbahçeden bu kadar. Şimdi gelelim günün ikinci haberine; emeklilerin yani 2000 yılından önce emekli olan SSK emeklilerine iyileştirme yapılacaktı ya işte o kesinleşti. 150 lira zam geliyor. Ayrıca yeni KPSS 2010 sınavıda 26 eylül de yapılacak girecek olanlara şimdiden başarılar diliyorum, tabi kendimede.Allahım üç gündür performans ödevi yapıyoruz kızıma varya beynim döndü,ne kadar zor şimdiki çocukların dersleri, benim orta okul, lisede gördüğüm dersleri daha şimdiden görüyorlar.daha bu yaşta bir kere test çözmeye alışıp, bir birinden zor konuları öğrenip temellerini sağlam atıyorlar ki buda çok önemli. Mesela bizim zamanımızda öylemiydi öğretmenler doğru dürüst derse bile girmezlerdi helede benim gibi sağlık meslek lisesi olursa genel kültür dersleri neredeyse hiç yok, eeeeeeee öyle oluncada test çözerken sen kitaba bakıyosun kitap sana. Eh hadi bakalım bugünlükte bu kadar. Kendinize iyi davranın, sizleri seviyorum dünnnnya güzelleri. Hoşçakalın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım türkiyeden son haberler senden.bayadır yoktum naber.bundan önceki yazında bahsettiğin tuanna ben miyim

pıtırcık dedi ki...

Ah merhaba canım, valla çok uzun oldu özlettin kendini. Evet sensin tabiki,artık bu kadar ara verme, çok öpüyorum. Sevgiler.