10 Aralık 2009 Perşembe

BUGÜN AŞI OLDUUUUUUUUUK!

Evet arkadaşlar yanlış duymadınız, bugün çocuklarım domuz gribi aşısı oldular.Tabi biz bütün hazırlığımızı yaptık. Ağrı kesici, ateş düşürücü şurup,falan hepsi hazır. Şuan için asayiş berkemal;hiç birşey yok,ateş, ağrı, sadece iğneden dolayı biraz kollarının acıdığını söylüyorlar,o kadar. Bu kadın manyak mı? sorularını duyar gibi oluyorum. Ama inanın pattan hadi gidelim çocuklara domuz gribi aşısı vurduralım, demedik tabiki. Çok uzun araştırmalar sonucu, verilmiş bir karardır bu.Kendimde hemşire olduğum için(tabi şuan çalışmıyorum) . çok düşünüp, çok okuduk, çok kişye yani doktora sorduk ve böyle bir karar verdik eşimle beraber. Çocuklar çok küçük olduğu için sorumluluğu bizim üzerimizde,ileride hastalığa yakalandıkları zaman Allah yazdıysa bozsun söylemeye dilim varmıyor hak olan şey vuku bulursa bu benim kaldırabileceğim bir vebal değil. Öyle kulaktan duyma sözlere aldanmayın inanın yan etkileri normal bir grip aşısından, yada dbt, kızamık aşısından fazla değil.O adjuvan denen madde bütün aşılarda var zaten. Pazartesi günü de eşimle ben olcaz inşeallah. Unutmadan söyliyim Tayyip Erdoğan vurdurmuyor diyolar Allah aşkına adamın 24 saat gözetiminde olduğu bir doktor var zaten belkide daha fazla, kim bu lükse sahip, biz nasıl kendimizi onunla bir tutarız.Ayrıca yeni öğrendiğim bir bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Biliyormuydunuz? bi kadının doğum yaparken çektiği acıyı, güçlü kuvvetli bir erkek bedeni kaldıramaz mış. Sıkı durun tam sekiz erkeğin gücü gerekiyormuş kaldırabilmek için. Bu günlük benden bu kadar. Kendinize çok iyi davranın. Allaha emanet olun.Selamün aleyküm varahmetullahi ve beraketühü.

3 yorum:

fatma dedi ki...

hayırlı olsun canım. bende çok düşündüm aşıyı oğlumuza yaptırıp yaptırmamakla ilgili, çok araştırdık ama yaptırmama kararı aldık.bir de biz izmirdeyiz burada havalar ılık geçtiği için böyle bir karar verdik.

Adsız dedi ki...

ben kendi kişisel temizliğimi ve evin temizliğini yapıyorum gerekli olmadıkça toplum içine girmiyor ve tokalaşmaktan mümkün oldugu kadar kaçınıyorum.önlemimi böyle alıyorum.zaten aşı için her kafadan bir ses çıkıyor karar vermek çok güç canım:)

pıtırcık dedi ki...

Sağolun canım yorumlarınız için.Ama çok düşüp öyle karar vedik yaptırma konusunda. Benim oğlum çok hassas en ufak birşeyden hastalanıyor hemen .Hani buluttan nem kapıyor derler ya, ve çocuklarımın ikiside okula gittiği için çok korkuyorum çünkü okulumuz çok kalabalık.Ayrıca cevabımı çabuk yazamadığım için kusura bakmayın Konyada bugün çok yağmur var ve sabah beri internetimiz yoktu, çıldırmak üzereydim. Kendinize iyi bakın yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Sibelden sevgiler.