21 Aralık 2009 Pazartesi

ESKİLERDEN!!!!

Dün akşam oğlumla ikimiz sobanın önünde uyuyakalmışız.Babamızda sağolsun bizi rahatsız etmemiş kızıyla beraber film izlemişler.Sıcaktanmı oldu ne sırtımda küçük küçük kabarcıklar çıktı ve çok kaşınıyor. Hemen banyoya girdim bir güzel sabunladım Allaha şükür geçti ama aklıma çok komik birşey geldi eski günlerden; Fi tarihinde birgün kocacım şehir dışına çalışmaya gitti yeni evlendiğimiz sıralarda, mermercilik yapıyo kendileri, bunlar bir hafta on gün gelmediler neyse sözü fazla uzatmıyım; beyefendi geldi hiçbir şey yokken birkaç gün içinde kaşınmaya başladı. Ama nasıl kaşınıyor bi görceksiniz, daha sonra ne oldu bilin bakalım, evet bende kaşınmaya başladım. Ah Allahım öyle kaşınmak kimseye vermesin, kaşına kaşına derimi falan yüzücem, öyle yapıyorum olmuyo böyle hiç olmuyo en iyisi dedik birbirimizi kaşıyalım, Baktık olcak gibi değil ben dedim doktora gidicem; ve gittim anlattım doktora bir bir derdimi, elimde izler falan çıkmıştı onlarıda gösterdim. Tamam dedi doktor ilaç yazdı, anlattı işte çarşaflarınızı kaynatın, iç çamaşırlarınızı kaynatın verdiğim şeyle dedi, kaşıntı içinde bir merhem verdi, hiç aklımada gelmemiş kaşınmaktan teşhis ne diye, ben diyorum ki bir an önce çıkayımda rahat rahat kaşınayım. Olmuyo öyle içeride. Eskiden eczaneler ssk' nın içindeydi biliyosunuz hala varmı bilmiyorumda, gittik biz eczaneye adam ilaçları verdi, tuhaf tuhaf da yüzüme bakıyo Allah Allah diyorum birinemi benzetti acaba niye bakıyo bu adam bana? Allahım ilacı elime bir aldım baktım ne içinmiş diye ki beynimden vurulmuşa döndüm. Hadi bilin bakıyım ne yazıyo evet evet  uyuz ve bit tedavisinde endikedir. Evet uyuz olmuşuz o gün yaşadığım utancı 30 yaşımdayım başka hiç yaşamadım.Sonra kullandık geçti tabi Allaha şükür.  kendinize iyi davranın lütfen. Herkese sevgiler.

2 yorum:

tuanna dedi ki...

bende olmuştum çok fena birşey neyse ki çabuk geçmişti.ya şu canım sobanın yerini hiçbirşey tutmuyor

pıtırcık dedi ki...

Evet canıncım helede dışarıda fırtına varken,çıtır çıtır yanarken, üzerindede çaydanlık cıs diye kaynarken.İnsana daha güzel bi keyif veriyor.