15 Aralık 2009 Salı

2009 UN N BLOGGERLARI!.....

Evet arkadaşlar 2009'un sonlarına geldiğimiz şu günlerde, benim için önemli olan birkaç şeyi sizlerle paylaşmak istedim.Öncelikle Mevlama çocuklarımı bana nasip ettiği için, sevgili eşimi nasip ettiği için,binlerce kez hamdü senalar ediyorum. Daha sonra beni bu güzel insanlarla karşılaştırdığı için şükürler ediyorum.İyiki bu bloğu açmışım, iyiki blog dünyasından haberim olmuş,Evet gelelim N bloglara.    Beni yorumlarıyla hiç yalnız bırakmayan sevgili arkadaşım Kişisel Karalama Defteri   sevgili tuannacım, beni blog listesine alıpta daha çok kişiye ulaşmamı sağlayan sevgili   Çatı İzleyicisi, veeeeeeeeeeeeee! işte yılın en iyi bloğu  benim blog dünyasıyla tanışmamı sağlayan, blog açmama sebep olan kişidir kendileri, hiçbir zaman yorumlarını ve yardımlarını esirgemeyen sevgili arkadaşım (aynı zamanda ilk izleyicimdir),sevgili Çatı Katı . ayrıca kabul ederse kendisine bu ödülü vermek istiyorum . Herşey için sağolun, varolun iyiki varsınız ve iyiki sizi tanımışım. İnşallah daha güzel günler geçirmek dileğiyle. Yeni yılınızı kutlamıycam çünkü ben yeni yılı kutlamayı sevmiyorum.Ayrıca beni izlemeye dair bulan ve yorumlarını esirgemeyen herkese çooooook teşekkürler.( bu arada bağlantı vermeyi öğrendim )bugün sevgili Reyhani Renkler ' in bloğunu gezerken onada çok teşekkür ederim.artık görmemiş birşey öğrenmiş hesabı ben habire bağlantı veririm.Ay çok mutluyum! Herkese iyi akşamlar diliyorum Rabbim ne istekleriniz varsa kabul etsin inşallah! Kendinize iyi bakın. bu arada domuz gribinde ölenler sırasında Türkiye avrupada 1. sıradaymış dünyada ise 6. sıradaymış aşınızı vurdurmayı ihmal etmeyin. korkmayın hiç birşey olmuyor biz olduk, maile.                                 

7 yorum:

pinar dedi ki...

cok tesekkur ederim yorumunuz icin haklisin iki cocuk ustuste ilk zamanlar cok yorucu ama alisinca bir okadarda keyifli iyi aksamlar.

japon :=) dedi ki...

ağlamak ağlamak ağlamak istiyorum bu ne guzel bı yazıdır ne guzel konusmadır yarab yazıda ben varım dıye degıl tebı ( kım ınanır bılmıyom da :) ) benı oraya layık gordugun ıcın cok tsk ederım ya bıde ben su baglantı vermeyı ogrensem karsılıklı baglantı verırız hehe ogretırmısın bana ılkay ablamın ısı basından askın yaf ogretcek vaktı olmuyo abusumun :)

pıtırcık dedi ki...

yorumun için bende teşekkür ederim canım sağol,evet çok keyifli helede sonrası. Hoşçakal.

pıtırcık dedi ki...

Ay çok mutlu oldum japoncum, yani benden yardım istemene tabiki seve seve yardım ederim zaten çok kolaymış şimdi geliyorum sana hoşçakal.

fatma dedi ki...

ayyyy ismimi burda görmek çok güzel bir sürpriz oldu benim için... canım benim seninle yazışmaya başlayalı çok kısa zaman oldu ama inan aynı duyguları ben de senin için taşıyorum. Çok teşekkür ederim..

pıtırcık dedi ki...

Rica ederim canım ne demek.Ah işte pek bi duygulandım şimdi bak!.....

çatı katı dedi ki...

canım benide ödüle layık gördüğün için teşekkür ederim..guruu duydum Allah razı olsun..
sevgiler :)
bu arada yorumlarda kelime doğrulamayı kaldırırsan daha çok insan katılım sağlayacaktır diye düşünüyorum.