27 Aralık 2009 Pazar

Arkadaşlar yardım edin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arkadaşlar, şimdi şöyle bir durum var. Ben face book'a üye oldum,zaten bloğa girince kartımı görürsünüz de, işin öteki kısmı var birde. Sevgili  fatoşcum beni arkadaş olarak eklemiş, ama ben naptım kim olmadığını bilmediğim için reddettim. Canım çok özür diliyorum, şimdi yarım yamalak ben yolladım sana sen bari kabul et (Şimdide sen reddedermişsin) he hehehehehe! Şimdi gelelim ikinci derdime; İlkaycım face book'ta çatı katı ilkay diye bir grup açtı biliyorsunuzdur, sağolsun ilkaycım benide eklemiş arkadaş olarak onu kabul etmeyi becerdim ama şimdiden sonra ne yapacağımı bilmiyorum. Nasıl konuşcaz, nasıl iletişime geçicez, hiç bir fikrim yok. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden herkese teşekkür ederim. Allaha emanet olun.

3 yorum:

fatma dedi ki...

tamam canm mesajını aldım. Merak etme artık facede de arkadaşız...

Çiçek Hoby dedi ki...

selam önce ziyaret için teşekkürler. Memleketimde olan birini tanımak ayrıca bir zevk memnun oldum. sizi izlemeye alıyorum sıksık görüşürüz inşallah.:)

pıtırcık dedi ki...

Tamam fatmacım, ben teşekkür ederim. Sevgili Çiçek Hoby,ziyaretinize çok memnun oldum.bende sizi izlemeye alıyorum, görüşmek dileğiyle.Sevgiler.