29 Aralık 2009 Salı

İnanmıyorum,kar yağıyor ve çok güzel:)))))))

Evet evet, kar yağıyor Konyaya, bu yıl ilk defa. Çocuklarım okuldan geldiklerinde eminim ağızları kulaklarında olarak gelecekler.Bende çok mutlu oldum görünce, aslında karı fazla sevmem daha doğrusu kışı sevmem, hava bozuk, soğuk, sürekli evdesin insanın depresyona giresi geliyor.
Bugün içimde bir mutluluk var ama sebebini bilmiyorum, kıpır kıpır böyle nasıl anlatılırki;içim içime sığmıyor denirya işte öyle.Zannedersem bu sefer olacak, işimi yapabilicem,sonunda başvurular bugün bitiyor, bakalım ne zaman açıklanacak çok sabırsızlanıyorum.Sonuçlara bakıpta şuraya atandınız yazısını gördüğüm zaman herkese bir sürü hediyeler alıcam. İnşallah olur, bugünlükte bu kadar. Herkes kendine iyi baksın, öpüyorum.Sevgilerle.                                   

2 yorum:

nohut oda dedi ki...

ben kışı seviyorum ocak doğumluyum zaten belkı ondandır ocak ayında evlendım kızımda aralık doğumlu:)
keske ıstanbula da kar yagsa ne guzel olur

pıtırcık dedi ki...

istanbula kar yağmasın bence canım, eminim çile o zaman başlar. Bende ocakta evlendim,ama yinede kışla aram pek yoktur. Birde benim sinüzitim var soğuğa fazla çıkamıyorum ondan olsa gerek:)))