1 Ocak 2010 Cuma

Herkesin yeni yılı kutlu olsun:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

İşte iyi kötü bir yıl daha bitti, bir yaş daha yaşlandık. Üzülmelimiyiz yoksa sevinmeli bilmiyorum, ben pek böyle eğlenceleri sevmiyorum, saçma buluyorum daha doğrusu. Adamın cebinde beş kuruş parası yok, entellik yapıcam diye yırtına yırtına kutlama yapıyor. Elin gavuru bir adet tutturmuş yılbaşı, noel diye onları dininde var adamalar kendi peygamberlerinin doğumunu kutluyor. Sen neyi kutluyosun, kendi peygamberinin doğum haftasında, yada hicri yılbaşında ne yaptın, haberi varmı acaba diye sormak lazım belkide. Bizim ülkemizin büyük çoğunluğu özde değil, sözde müslüman zaten.Neyse ben daha fazla coşmıyım,  2010 yılında  Allah hidayetini üstümüzden eksik etmesin, sevdiklerimizi bizden ayırmasın, yoldan çıkmış olanlara akıl fikir versin. Umarım herşey gönlünüzce olur, bunu tüm kalbimle diliyorum. Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok: