21 Eylül 2011 Çarşamba

hayatımı ters yüz ettim!!!

Evet geçenlerde görmüş olduğum bir rüya sebebiyle hayatımı ters yüz etmiş durumdayım, umarım hakkımda hayırlısı olur ama laf aramızda ben böylesinin daha hayırlı olacağından eminim. adeta manevi dünyam genişledi bi takım şeylerin farkına varmış bulunmaktayım.

ilk önce işe facebook sayfamı kapatmakla başladım, oh üzerimden büyük bi yük kalktı o neydi öyle saatlerce otur bilgisayar başında ona bak, şuna bak, onu beğen, şunu beğen, resmen deli saçmasıymış insanları alıkoymaktan başka bişey değil...


şimdi bir sürü şey araştırmaya başladım hayatımı nasıl daha güzel yapabilirim diye ve bunların banada yararlı olacağından eminim. artı olarak benim için çok önemli olacak bir adım daha attım. evet sigarayı bırakıyorum inşallah hatta bunun için teşebbüste bile bulundum doktora gittim, çok yakında haplarımı alıp bu meletten kurtulucam inşallah. insan yaptığı bişeyden utanırmı ben resmen utanıyordum sigara içerkene ama bir türlü bırakamıyordum bir çok defa teşebbüs ettim ama hiç başarılı olamadım, bu defa olcak buna inanıyorum rabbim utandırmaz inşallah.


işte böyle hayat koşuşturmacayla geçerkene hayatın ne kadar boş, zamanın ne kadar değerli olduğunu rabbim anlamayı herkese nasip etsin inşallah sağlıcakla kalın, Selamün aleyküm verahmetullahi veberekatühü.....













1 yorum:

PinkDunya dedi ki...

Insallah devami gelir sigara konusunda.. Ve facebookda da:) Ben de defalarca kapadm facebooku ama bi turlu basarili olamiyorum, budefa daha güclüyüm :)