24 Aralık 2010 Cuma

SENENİN SON GÜNLERİ!!!!!

Geride bırakacağımız bu senenin acı ve tatlı günlerini yaşamışken bloğuma tekrar merhaba demenin mutluluğunu yaşıyorum. 2010 yılı benim için bi bakıma ilklerin yılı oldu, yeni heyecanlar yeni bi çevre, yeni insanlar, yeni bir şehir kısacası herşeye yeni başlamış gibi hissediyorum kendimi. Kırgınlıklar, belki pişmanlıklar, sevinçler, kayıplar, biraz ortaya karışık olsada yinede bazen düşündüğümde gülümseyebiliyorum hayata ve herşeye rağmen.
Hayat bizi farklı yerlere savursada yinede insan arkada bıraktıklarına kapıyı kapatmamalı diye düşünüyorum, tüm olumsuzluklara inat, işte tamda bu yüzden gelecek olan yıldan beklentilerim daha çok bu yönde, çok bişey de istemiyorum aslında sadece ve sadece sevdiklerimle beraber mutlu olmak istiyorum, sevdiğim insanları genç yaşlarında kaybetmek istemiyorum, daha fazla kalsınlar bizimle o kadar, bide herkesin istediği arzusuna, emeline kavuşmasını istiyorum.... Ne demişler gör bakalım mevla neyler neylerse güzel eyler, rabbim herkesin hakkında hayırlısını versin ne diyim şimdiden herkese hayırlı CUMA'lar.........

1 yorum:

Çatı Katı Blog dedi ki...

inşallah yeni yıl sana hep güzellikler getirir tatlım..hoşgeldin tekrar :)