24 Şubat 2010 Çarşamba

İlkay bideneme cevap: Geç kalan mim!........

Çocukluğunuzda, anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem... ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu....


Benim babam ben küçükken hep kızım hemşire olacak derdi, ondandır sebep ben başka bir meslek hiç düşünmedim. Herhalde içimde yer etmiş olsa gerek. ve işte hemşire oldum.


Çocukken oynamayı en sevdiğiniz oyun ve aparatı?


Ben çocukken nelerle oynardım güzel bir soru. Benim öyle çok çok bebeğim falan olmadı, bir tane plastik bir bebeğim vardı banyo falan yaptırırdım ona, başka bir tane arabam, bir tane tabancam ve bir sürü renk renk misketlerim vardı.


Sokakta oynarmıydınız?


Yemek ve uyku saatleri dışında hiç eve girdiğimi hatırlamıyorum kış günlerinde bile.


Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/bir olay?


Ben hep çok mutlu bir çocukluk yaşadım, gençliğimde de öyle çok ahım şahım birşeyler olmadı ve bugüne kadar yaşadığım hiç bir şeyden pişman olmadım.


Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyiki böyle olmuş dediğiniz bir olay?


İyiki ben anne ve babamın kızı olmuşum, şimdi babam rahmetli oldu gerçi ama onları çok seviyorum.


Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir anı/bir olay...


İnsanın küçükken yaşadığı herşey bugüne bir işaret değilmidir zaten? Yaşadığımız her anı, konuştuğumuz her kelime, tepkilerimiz, geleceğimizi etkiler bence.

 İlkayıma teşekkür ediyorum beni merak ettiği için, eh biraz geç kaldım ama çok yoğunum, bu sabah 15 dakika önce annemle kardeşimi yolcu ettim bir o kadarda üzgünüm şimdi biraz kafamı dağıtmak için geçtim pc'nin başına. Evet şimdi bende kimi mimliyim bakalım;


sevgili canan'cım

MFSTTMF


işte hadi bakalım bende şimdi sizden cevap bekliyorum öpüldünüz herkes.

Hiç yorum yok: